cafeteachers Uncategorized De geschiedenis van de Audi

De geschiedenis van de Audi

Auto, Audi, Koplamp, Rood, Licht

Redeker Industries werd opgericht in 1993 toen het werd opgericht door twee bekende race-enthousiastelingen, Donal Pickering en Odyssey. Het raceteam maakt gebruik van complexe technologie die speciaal is ontworpen voor karting en de sport wordt beoefend met behulp van de veiligheidsuitrusting die beschikbaar is bij Redeker.

Het team verwierf nationale bekendheid in de karting toen Donal Pickering in 1993 deelnam aan zijn Yukon-race van duizend mijl op de gloednieuwe Yukon Supra. De race vond plaats op de beroemde Nürburgring, Duitsland. Tijdens de duizend mijl crashte de bestuurder met zijn kart tegen de vangrails en moest hij zich terugtrekken. De winnende auto uit het tekstboek en de Spoiler, een andere Redeker, hadden een technisch probleem en konden de race niet afmaken.

Donal dook weer op na zijn overwinning in Daytona en was in staat om de Spoiler opnieuw op te bouwen. Hij nam deel aan de tweede race van het seizoen in de openingsronde van 2005 en gaf daarmee aan hoe de vormen van Redeker zich hadden ontwikkeld. In de volgende twee seizoenen won Redeker acht DTM-rondes voordat hij gedwongen werd deel te nemen aan de seizoensafsluitende procedure van vierrichtingsverkeer. In het seizoen 2011 won Redeker de DTM-ronde in Zweden. Dit seizoen stond hij opnieuw in de top drie met 5 overwinningen.

Redeker heeft ambitieuze doelen voor dit seizoen en heeft de strategie al vervangen door een chassis dat een gewichtsvermindering van tussen de 150 en 160 kg zal betekenen. Om het laadvermogen aan te passen, gebruiken de monteurs van Redeker kunststof panelen in de dakdrager en het motto. De gewijzigde daken zouden zelfs als spoilers kunnen dienen voor de ontwikkeling van de koelkanalen en de achtervleugel om te beginnen. esthetiek

Het gewicht van de auto is met maar liefst 60 kg verminderd. De ingenieurs hebben een auto geproduceerd met een ideale gewichtsverdeling: de voorkant 20 kg en de achterkant 10-15 kg.

Met het chassis op zijn plaats, zal Redeker zich concentreren op kracht. Er was dringend behoefte om de gewichtsverdeling van de auto in het seizoen 2011 te vergroten en de oplossing was om een ​​motor te voorzien van een supercharger. De 3.7l V6 was de output vooraf en past nu al bij de auto.

De auto is nu uitgerust en klaar om te racen. Het chassis is een van de beste en het meest aan gewerkt door de ingenieurs van Redeker en het bedrijf wil graag de aandacht van de DTM trekken. Op het forensische gedeelte blijft de auto perfect intact en is alleen de ingebouwde sleutel veranderd om te voorkomen dat dieven de auto stelen. Volgens de dealer in Duitsland zal de auto een serie motorkeuringen ondergaan voordat hij in Duitsland wordt tentoongesteld.

Een ontwikkeling onder de motorkap is de exacte verandering aan de auto en volgens de ontwerper is deze weerspiegeling van de Audi het bewijs van de goede relatie tussen ontwerper en fabrikant. "Van de motor tot het interieur, de nieuwe generatie Audi cabriolet combineert het comfort en de veiligheidsnormen van een sedan met de dynamische en esthetische kwaliteiten van een cabrio", zegt Johan de Nysschen, hoofd design bij Audi. "We hebben aandacht besteed aan de details die een cabriolet uniek en exclusief maken, zoals de unieke V-vormige dakspoiler aan de achterkant, de unieke agressieve maar toch op de een of andere manier elegante single-frame grille."

De VS heeft al enkele van de beste en nieuwste sportcabrio's van Ford, Volvo en Audi aangeboden. Verwacht dus dat het model alleen in het land is uitgerust met een aantal geweldige functies.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Related Post